2008-06-22

Söndag

Midsommaren var trevlig som vanligt.
Var ovanligt trött. Sov både middagar och länge på morgonen och vilade stup i kvarten.

Vi kom till stugan rätt sent på torsdag kväll. Vid nio, halv tio.
Det blev lite vin och killarna badade bastu.
Dagen efter vaknade vi redan åtta och var rätt möra eftersom vi hade gått och lagt oss två.
Jag åt frukost och sedan gick jag och la mej bredvid Chris igen som aldrig orkade upp.
Jag sov till elva, som en stock mitt i barnlek, skrik och en stuga full med folk. :)



Snyggo sover... :D

När jag gick upp var killarna i full gång med att bygga en altan på utsidan.
Inte enns banket från det hade jag hört. Då e man trött.







Klar



Som byggd för oss att hångla på... ;)



Skål!

Läs även kusin Sannas blogg om våran midsommar:
http://blogg.passagen.se/phenomenal_woman/

VI SOM VAR PÅ STUGAN I ÅR:

  

Faster Merja och hennes Seppo äger stugan

  

Kusin Sanna med hennes man Boris.



Deras minsta dotter Elsa.



Deras stora dotter Julia

 

Kusin Erika och nennes man Steven

 

Ders barn Anton och Erin

 

Kusin Anna och hennes boyfriend Niklas



Faster Arja.
Mor till kusin Sanna, kusin Erika och kusin Anna.



Farbror ilkka.
Har någon sett "Shining" med Jack Nickolson?

 

Farbror tvärtemot-jag-vägrar-klippa-håret Jyrki



Min vackra älskling



Jag





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback