2008-06-23

Måndag

Nu har jag uppdatetrat midsommarinlägget med lite nya bilder.
Skrolla ner så finner du dom.

Idag slutar jag ett men jag ska vara med och interjuva en som kommer klockan tre, som sökt jobb eftersom två av mina kolleger slutar. Därför gick jag hem nu och är med sedan istället.
Jätteskönt. Vi har bara tio barn och fem personal. Dom behöver mej inte direkt.

Vad ska man hitta på?
Just det ja... Jag ska ringa kantor Siri...
Sen ska jag hämta paket från posten. En till BH utan axelband. Får hoppas på att den är bättre än den förra som gav köttsår. :S
Jag har kvar att sy den förbannade klänningen också, som jag köpte i Allingsås för ett tag sedan...
Allt bara trilskar sig. Tråden har tagit slut två gånger och jag har sytt fel och sprättat och sytt fel igen.
När det blir så får man bara lägga det åt sidan, det är lika bra och ge sej på det igen när man e på bättre humör och mer lugn.

På lördag ska vi på tårtprovning. Det ska bli mumsigt.

Men nu ska jag lyxa till det och krypa ner i min säng och sova en timme.
Var upp klockan sex.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback