2008-06-24

Tisdag

Nu har jag ringt kantor Siri och vi ska träffas den 25 juli klockan ett och diskutera musiken.
Hon verkade öppen för förslag så kanske får vi spela Elvis när vi marcherar ut... ;)

Ringen är också klar och kan hämtas på smyckesaffären. Väntar på min gubbe så att han ska komma och hämta mej så vi kan åka ner och hämta den. Spännande. :)

Chris skor har också kommit och han har hämtat ut dom. Ska bli superspännande att se honom prova dom!

BH:n har jag haft på mej på prov hela dagen och den verkar vara tvärt emot den andra BH:n som satt så supertight att den gjorde ont. Denna hasar ner istället... :S Bajs.

Det har varit en bra dag på jobbet iallafall trotts hasande BH:ar. Jätteskönt med mindre barn nu så här innan sommaren.
Interjuvn som jag var med på igår gick väl bra men hjälp! Vad var det för en? Det var det mest menlösa jag nånsin varit med om. Herre gud hon vågade knappt titta på en och när hon hälsade så la hon bara näven helt passivt i handen på en. Jaja... Jag säger då det... Undrar vad det blir för en vi får till slut.

Nä nu ska jag ta mej en kopp kaffe innan jag ska ner och hämta ringen. :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback