Ojdå. Nu blev jag utmanad.

Blev utmanad av http://devildoll666.blogspot.com/
Ska svara på fem frågor om mig själv och sedan skicka den vidare till fem andra.

1. Vad gjorde du för tio år sedan?

10...? Hmm. Let me think...Hur gammal e man? Jag blev ju 25 och sen blev jag inte så mycket mer... ;)
23 med andra ord. Då blev jag mamma för första gången till lilla Fia.
Kommer ihåg förlossningen. Jag svimmade ett par gånger och sen minns jag att jag tänkte: "Å, fan. Nu vet jag hur det känns att bli huggen med en yxa i magen" och "Bisart, kan man ha så här ont? Helt omänskligt"
Bodde i Björndammen i Partille med min exmake. Hade precis flyttat till en större lägenhet den 1 maj. Fia föddes 12:e

2. Vilka fem saker finns på att göra listan idag?
Trösta en "tweene", hon jag födde fram för tio år sedan. Allt e så dramatiskt när man e i den åldern. Kompisen ska sova över hos en annan och då är plötsligt allt fruktansvärt. "Hon tycker inte jag e nån bra koooompiiiis!" *snyft*
Klockan e halv tio på kvällen så jag vet inte om jag hinner med fem saker men jag tänkte värma mej en talrik soppa iallafall och sen borsta tänderna, ställa klockan och somna. :) Men det blev ju fem va?? ;)

3. Godis jag gillar?
Sura och salta.

4. Vad skulle jag göra om jag blev miljardär?
Oj oj. Köpa kläder, tatuera hela kroppen, köpa lyxvilla, ny bil, husbil och båt. Resa jorden runt. Köpa allt ungarna pekar på. Köpa Chris en värstingkamera och allt han önskar. Köpa massa presenter till mina vänner. Investera. Öppna en affär.

5. Städer som jag bott i?
Göteborg, Gällivare, Partille, Borås sen Partille igen. (Jag vet. Partille e inte nån stad, det e en kommun, men Partille e ju inte Gbg, det e ju Partille lixom...;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback