Weddingring and shoes.

Jaha... Det var bara att skicka tillbax den.
Jag sa specifikt att jag ville ha en sådan sten i min ring som den ringen hade men att jag ville ha samma storlek på själva ringen runt fingret, som min förlovningsring. Min förlovningsring är nämligen  rätt tjock. Så klart att de beställer en ring som är alldeles för liten... Alltså för "låg" eller platt eller hur säger man?
Ringarna passade helt enkelt inte ihop...



Våra förlovningsringar.

Chris skor var iallafall en succé! Herre Gud va fiiina! :) Nöjd.

  







http://freelancersfashion.blogspot.com/ lägger varje dag ut bilder på hur hon är klädd.
Det e så jäkla kul att se på . Så jag tänkte göra det samma. :)
Glöm inte och gå in och kika på hennes blogg. En av dom bästa!

Så här ser jag ut idag.

Jeans Ellos
Skor Ellos
Top Tradera
Kofta Tradera
Sockar med Tingeling från Tradera



Kommentarer
Postat av: Maria

Hejhej, tack för kommentaren i min blogg :)

Tänkte höra vad för färg du använder när du färgar håret? Känner mig helt lost efter några år då jag inte färgat håret alls..



Tråkigt med ringarna, hoppas du hittar den perfekta =)

Måste säga att det verkligen var kul att läsa din blogg, många fina bilder :D



/Maria

Postat av: Meiia

Hej! Jag bara måste fråga var skorna som din blivande ska ha på ert bröllop kommer ifrån. Vi har letat efter sådana skor. Har hittat liknande men det har alltid varit något fel på dom. Dessa skorna är perfekt! Skulle vara väldigt snällt om du kan maila eller svara på BT. Mitt nickname är Meiia. Roligt att få kika in på din blogg förresten!Stort tack! Meiia

2008-07-06 @ 17:48:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback