2008-03-08

Lördag

Äntligen är vi klara med dom andra lägenehterna och nu kan vi börja koncentrera oss på vårat nya.
Det har varit jäääävligt tufft!
Herre gud... att fytta från EN lägenhet är jäkligt jobbigt men att flytta från två är dubbelt så jobbigt.
Förra lördagen förlovade vi oss. Det var inte romantiskt för fem öre. Vi var trötta och griniga som bara den och vi gick ut och åt även fast jag inte ville. :D Haha.
Dagen efter var det storstädning i min lägenhet och på söndag lämnade vi nycklarna till den nya hyresgästen.
Veckan som följde handlade om jobb och Chris lägenhet. Chris jobbade bara måndag och tisdag så han kunde pyssla med sin lägenhet dom andra dagarna.
Onsdag var det storstädning igen. Det sista skulle tömmas vi slet till klockan elva på kvällen.
Torsdag och fredag var vi på Ikea och handlade. 17.000:- gick åt och vi handlade nya sängar, sängmadrasser, skrivbord och bokhyllor till barnen. Sara fick också en tv bänk. Nytt handfat, blandare och skåp till toaletten och toa sits mm...

Idag var jag och gjorde tatueringar.
Tatuering nummer fem blev två hjärtan med mina barns namn.

image652

Tatuering nummer sex blev ett skepp:

image653

image654  image656    

Kommentarer
Postat av: heidi

du är så snygg!! jag vill också!! snart kommer jag hem förresten, på lördag! då ska jag komma och hälsa på er och titta på ert nya hem! det ska bli så kul!!! längtar efter er! PUSS!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback