2008-05-02

Fredag

Idag har jag ont i huvvet... Sofia vaknade halv sju.

Jag ska jobba halva dagen... börjar klockan ett, så vi bestämde att barnen får vara hos mej på morgonen och sen kvart i ett åker jag ner med dom till Adam så tar han också en halv dag.

Igår var en städ och fixar dag.
Chris fixade färdigt i Moas rum där nere och jag städade mest och vek tvätt.

Jag har fixat i köket också och d e så fiiiint!
Chris satt upp tavelhyllan och jag blev supernöjd!

image685


Jag köpte hyllan på loppis en gång för flera år sedan... och då var den i furu, sen betsade jag den brun och nu är den vit... Kaffekvarnen fick jag av en vän och dom små socker och salt lådorna var occkså i furu och loppisfynd.
Nyckeln som hänger på en krok under hyllan hittade Sofia i sandlådan här utanför när det var städdag.
Chris krattade i sanden och den kom fram där. Jättefin! :)
Talrikarna och brickan kommer faktiskt från Ikea.
Tavlan är också ett loppisfynd.


 


Kommentarer
Postat av: heidi

fint!
jag har börjat samla på gamla koppar och tallrikar och sånt med blommor på, och jag har hittat alla mina på myrorna. de har jättemycket fina grejer. och allt är så himla billigt också! ingenting matchar, men det är ju lite min grej, så det gör inget. :D

2008-05-03 @ 13:16:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback