2008-05-04

Söndag

Idag var vi bra sega...
Först vaknade jag halv sex på morgonen och var aspigg. Helt galet.
Låg och vred mej i flera timmar i sängen innan jag kunde somna igen.
Sist jag tittade på klockan var den kvart i åtta.
Nästa gpng jag vaknade var klockan tio.
Vi städade lite och åt frukost.
Underbart väder idag! Så vackert!
Vi tog en promenad bort till Jussi och drack lite kaffe på hans uteplats.

image710   image712

Skål!

image711

Döööh!

image713

Kolla in vårat träd utanför våran ingång!
Underbar!

image715

När vi kom hem gjorde vi lite middag och åt...
Sedan skulle vi åka till Ikea och köpa en hissgardin till Moa och till köket men jag fick ett infall och började sy om min klänning som jag tänkt göra i ett år.
Köpte den på tradera. En långklänning men jag vill ha den halvlång som man hade på 50 talet.
Vilket jobb! Herre jävlar.
Tyget är nått tunt fanskap som var helt omöjligt att sy i... Det fastnade flera gånger i maskinen och maskinen "tuggade" i det eftersom det var så lätt och tunnt. Skitjobbigt! Blä.


image714

Vid fyra gick vi ner till grannen och drack lite kaffe på deras uteplats.
Sen var det dags för Chris att hämta barnen och jag sydde färdigt klänningen.
Barnen cyklade en stund och sedan fick dom bada.
Som kvällsmat åt vi taccosrester och nu ligger dom i sina sängar.

Hela kvällen har jag hållt på med den här bloggen.
Den har hackat och hängt sig och "sidan kan inte visas" har kommit upp säkert tjugo gånger.
Jag har fått logga in och logga in hur många gånger som hellst och att ladda upp bilder var en omöjlighet.
Skitjobbigt.
Jaja, nu e det klart...
Hoppas detta publiceras nu när jag trycker på den knappen... annars blir jag helt galen!!  >:(

Gonatt på er...
Nu ska jag spela rymdspel.

image716

Kommentarer
Postat av: heidi

hahaha i min dator är bilderna i det här inlägget såhär platta lixom, så alla ser mongo ut hahah det är askul :D

2008-05-06 @ 11:44:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback