2008-05-13

Tisdag

Igår somnade jag och Chris (och barnen) vid nio.
Jesus va trött! Helt galet... Och sur som ätticka var jag med hela kvällen.
Pms:en kom efter mensen och inte före? Eller? Hehe...

Pratade med mamma igår och hon sa att det var en hel del släkt som skulle komma på bröllopet.
Det var ju kul! :)
Så nu blir det ett stort bröllop endå... Haha... Jaja. Tycker det är kul att släkten från Finland kommer. Det e ju inte varje dag dom tar en tripp ner till Gbg.

Har fortfarande inte beställt någon klänning...
Måste göra det....
Hon som ska sy den heter Malin:
http://daisymae.blogg.se/

Ne... Nu e klockan nio. Börjar jobba om en kvart.... Ska hoppa in i raggarbilen och åka ner för backen.
Ha en fantastiska dag.

image737

Kommentarer
Postat av: mingla

Hallo på dig :). Visste du att man kan kolla hur mycket ens egna blogg är värd, jag har länken i mitt inlägg. Min var värd 19.000:-. Hur mycket är din värd?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback