2008-05-25

Söndag

Saras feber visade sig vara vattkoppor.
Det syntes inga koppor förän i går morse. Då såg jag några små prickar men dom var fortfarande så få så jag trodde att hon hade blivit biten av någonting. Men senare på eftermiddagen hade det kommit flera. Hon hade till o med på tungan. Stackaren. :(

Just nu sitter jag och filar på inbjudningskorten.
Dom börjar bli bra. :)
Rosa, svart och grått är temat.
Just nu för tillfället ser kortet ut såhär:



Men jag har inte riktigt lekt färdigt så vi får se om den ändrar sig snart igen...
Bröllopet och dess innehåll växer så det knakar. Både jag och Chris börjar känna oss lite smått panikslagna...
Haha.
Fler och fler anmäler sig. Det är kul. Först var det ju tänkt som ett litet bröllop men det växte oss över huvet och då är det lika bra att det blir ordentligt istället. :)

I går var vi i Borås och hämtade Saras jacka. Sedan var vi o kollade på Pinocchio. Den var fin.
Därefter åkte vi till min fd. granne Ann-Therese och drack te. Hon var bakis som attan så vi hjälpte henne att hämta hennes bil från hennes jobb. Chris fick köra hem hennes BMW och det tyckte han var skitkul :D
Jag fick en kofta/ponjo som hon hade designat. Skitfin! *glad* Hon är designer åt Ginatricot.
Sen åkte vi till Viskafors och kollade in där jag hade jobbat innan och sedan skulle vi åka till min kusin som bor där, men hon var inte hemma, hon var i Partille! :D

Nu är Chris och hjälper min bror och hans mamma att flytta.
Jag kanske ska åka ner och kolla hur det går för dom...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback