2008-05-26

Måndag

Bröllopsplanering...

Idag har jag ägnat hela förmiddagen till att leta efter bröllopsbukett.
Inbjudningskorten är färdiga och dom är rosa så jag fick en idé om att våra blommor ska vara rosa med...
Kan det vara nått?
Hjälp mej... Jag skulle ju inte sitta här och göra det här men nu blev det så här endå...
Jag vill iallafall ha en rund bukett. Så långt har jag kommit.
Jag är helt vitklädd. En enkel klänning som går till under knäna.
Jag har beställt handskar och så har jag skorna.
Till detta har jag tänkt att ha ett pärlhalsband och en slöja.



Så här ser den ut fast den är vit.
http://www.daisymae.se/ 

Chris ska ha svart skjorta, vit fluga, vit kavaj, svarta byxor och svartvita skor.



  



  

 



Hår har jag också spanat på.
Några förslag:

 
Grace Kelly                                         Audrey Hepburn



  

Man kanske ska ha utsläppt hår?

  

Dita Von Teese



Jag




Kommentarer
Postat av: Soili

Den med liljekonvaljer tycker jag är väldigt fin!

2008-05-27 @ 11:03:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback