Bröllop, bröllop, bröllop...

Detta åtestår att göra:

Beställa tid till brudklädsel (håret)
Fixa med transport
Fixa villig person som vill fotografera oss
Beställa blommor
Beställa tårta
Beställa tårtdekoration - topping

Köpa:
ett halsband
slöja
Skor till Chris
Nya glasögon till Chris
Patroner till skrivaren
Kartong att ha till inbjudningskorten
Vigselringar
Rosa och svarta bordsdukar och talrikar i papp från Buttericks


Har kollat upp VAR jag vill beställa tårtan någonstans men inte gjort det ännu, det blir troligtvis på Engelska tårthuset eftersom vi vill ha en speciell tårta som inte är vidare traditionell. Kostar lite extra men det får vi ta.
http://www.tarthuset.nu/gui/start2.gif

Har kollat med olika frisörer och har några att välja mellan.
Vet var vi ska köpa ringen någonstans men det får vi göra näst-nästa helg.
Blommorna tror jag att jag ska beställa nere på Kyrktorget men jag har inte riktigt bestämt mig än.
Skor till Chris finns att köpa i speciella affärer i stan. Har kollat upp några butiker på nätet så vi får åka runt när det finns barnfri tid någon dag...
Beställa tårtdekoration - topping ska jag göra på:
http://www.kakburken.se/index.php?kakburkenID=2702271177878de73cd9075585852b15





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback