Test.

Min syster hade snott ett test av Hanna på http://helh.blogspot.com/ som hon hade lagt upp i sin blogg.
Nu snodde jag den av henne och la upp den i min... :)

1. Ta fram din mobil.
2. Bläddra igenom din inkorg.
3. Stanna när du räknat till tio och skriv första meningen i smset.
4. Gör likadant på varje fråga.

1. Vad skulle du göra om din tjej/kille var otrogen?
"Okej. Du får höra av dej till den som kommer sju så hon får öppna"

2. Vad säger du alltid till din bästa kompis?
"Ok. Ta med er några skor sen istället för foppatofflorna"

3. Vilket sms blev du mest berörd av?
"031-3404230"
(numret till församlingshemmet, dit man ringer om man vill boka Partille kyrka)

4. Vad är det första du säger när din kompis blir påkörd av en buss?
"Nu gick det snabbt. Här kommer meddelandet. Lsg mån 9 juni kl 14.00-16.00"

5. Vad skulle du skrika om du vann en miljon kronor?
"Jag vill gifta mej med dig. Jag vill att du benämner mig som din man. Älskar dej"

6. Vad säger din mamma innan du går och lägger dej?
"Viktig information - Helene Krantz"

7. Vilka ord skulle du säga till gud om du trodde på honom?
"Du är en erotisk dröm. Fast ändå verklig. Kan inte glömma din lilla surprise här om natten... Love always, Chris"

8. Vad vill du höra mest av allt?
"Jag är ute och cyklar nu. Har haft en sådär helg faktiskt"

Kommentarer
Postat av: heidi

hihihi till gud "du är en erotisk dröm" hahah

Postat av: Hanna

Åh, Gud. Gud är en erotisk dröm.



Den var fantastisk! x)

2008-05-28 @ 22:51:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback