2008-11-02

Söndag

Idag var det nykonsultutbildning. Det var lärorikt och intressant. Nu vet jag hur jag ska lära upp mina egna konsulter... :)
Imorgon är det måndagsutbildning och då ska jag ha med mej en gäst som är intresserad av att bli konsult. Kanske har jag en första konsult där. :)
Efter utbildningen kom jag hem och satte mej och ringde massa kontakter som jag fått på baksidan av hudanalyskorten.
Bokade in några klasser. Trevligt.

Igår var det Halloweenfest.
Nästa år bjuder jag inte in dom som sa att dom skulle komma men sedan inte kom. Ni får helt enkelt sitta hemma med era ursäkter. Ja. Så är det.
Och fy vad arg jag lät nu men fy vad dålig stil av er alla som drog sej ur.
Så gör man inte. Tycker inte jag.
Där satt vi med bokad lokal och inköpt mat till hur många som hellst och sedan skickar dom sms samma dag och meddelar att dom inte kommer... Eller skicka bud med någon annan. Eller hoppar av dagen innan. Man kan liksom inte avboka en lokal dagen innan...
Ni kanske vill betala hyran till den kanske?
Nä, trodde väl inte det...
Men nu slipper ni ju detta bekymmer nästa år. Vi får helt enkelt ha trevligt med våra riktiga vänner.




Why so serious?


Well.. I´m not serious...


Not me either


The sceleton of  the baby seems a litle bit tired...


Hellooo!


Johanna is serious


Sofia is too


Fredrik is sad?


Sandra is happy...


Karin and Toufic seems a bit serious...






Sister Dead is just mad...


Hundbajs någon?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback