2008-10-17

Fredag

Det är bra med mej. Har varit himla trött och det har bara varit lagar och arbetsrättsparagrafer osv hela veckan så jag har inte haft nått att skriva om i min blogg... :D
Facklig kurs i fyra dagar...
Igår handlade det mest om löneförhandlingar.
Efter fackkursen hade jag en hudvårdsklass på jobbet och det var mycket trevligt. :)
Träffade en mamma när hon skulle hämta sina barn och hon tyckte att jag såg ut som en flygvärdinna. Hehe.

Idag jobbade jagtill ett bara. Fast jag fick ju börja tidigt förståss.
Nu är jag hemma och funderar på att gå och lägga mej och sova till klockan fyra då Chris kommer hem.
Vi ska åka iväg till stan och handla pärmar... helst rosa om jag hittar till mitt lilla företag.

Beställde vicitkort och fakturablock också igår och det ska bli skönt att ha det. :)



   

Nu ska jag hoppa ner under mina goa tecken... :)
God dag


.
Flygvärdinnan Katti


Kommentarer
Postat av: johanna

haha... fint att du lade in bilderna med mitt nummer, sa folk kan ringa mig och boka klasser. =) kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback