2008-10-19

Söndag

Och så var det visst söndag igen...
Fan vilken slapp och slö dag... Har inte fått nånting gjort över huvudtaget, mer än spelat IQ befriade dataspel och slappat hela dagen.
Dammsög lite grann iallafall och gjorde lite mat men för övrigt har jag mest bara varit.
Chris han var redig som attan och fixade inför vintern på balkongen. Sen städade han hela köket och slängde in en tvätt i tvättmaskinen i våran illaluktande toalett...
Se min kära makes blogg
här...

Barnen kom som två yrvädrar vid sextiden och dom har inte somnat än...
Klockan är 21.45

Imorgon är det måndagsutbildning.
Hoppas att jag får lite mer energi från den så att jag får nått vettigt gjort...
Vad ska man hitta på nu då?
Sova redan...?


Extremely lazy day...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback