2008-10-31

Fredag

Idag har det varit buizy.
Jobbade till fem och när jag precis skulle gå hem så ringde min sails director Ann till mig och frågade hur jag mådde.
Vi pratade i två timmar!
Jag ligger på topp ett i försäljning i hela hennes unit. Och hon har många unitmedlemmar.
Oj... vad ska man säga? Jag blev helt ställd och glad också såklart. Heja mej!
Det är kul men samtidigt är jag är stressad över att aldrig hinna bygga upp mitt lager. Jag har typ sålt allt innan jag ens fått hem varorna. :S

Efter att vi hade pratat i två timmar åkte vi till Borås och sedan till Ulricehamn i recerfart för att leverera lite varor.
Jag ville inte skicka dom eftersom det var varor för rätt mycket pengar och posten går inte att lita på...
Sedan var det racerfart tillbaka och raka vägen till bion för att se den nya Bond filmen. Den var bra men vi satt lite för nära.

Imorgon är det Halloweenfest. Massa männinskor har hoppat av så vi blir inte så många. Vi kanske blir en elva, tolv... men vi får väl ha en intim liten fest i stället här hemma och strunta i lokalen som vi hyrt.

På söndag ska jag på utbildning med igen... ROLIGT!
Jag hoppar på alla utbildningar, allt extra man kan få göra för jag bara älskar det.  :)
Nu ska jag mumsa på min goa gubbe. ;)
Gonatt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback