Glömde berätta...

...att när vi skulle åka hem från Borås, så stannade vi i en närbutik på Sjöbo för att handla lite chips och varsin tidning till barnen.
Vi går fram till tidningsstället och den står precis bredvid filmstället som innehåller i princip BARA porrfilmer.
Från golv till tak.
Det mesta var topplessbrudar men det var även riktigt grova porrbilder på framsidan av vissa filmer.
Den värsta var en bild på en tjej med världens största dick i sin mun, precis i jämnhöjd med barntidningarna som Sara och Sofia tittade på. Hallå eller???
Jag fick lite småpanik. Grabbar tag i den filmen, vänder den och ställer upp den allra högst upp. Det andra fick dom helt enkelt se... vad skulle jag göra? Det var 50 filmer minst.
Försökte stå lite demonstrativt framför så att de skulle koncentrera sig på barntidningarna.
Men seriöst. E det normalt eller???
Vad e det för jävla sjuk butik??? Dit går man ju aldrig igen... det fattar ju vilken muppo som hellst.
Lycka till med närbutiken grabben...
*arg*

Alltså... så här efteråt skulle man ju bara gått därifrån och köpt sina tidningar nån annan stans men jag blev helt ställd och hjärnan slutade fungera.
Jag sponsrade den här jävla idioten med 107 kronor.
Varsågod jerk.

Kommentarer
Postat av: heidi

porrfilmer bredvid barntidningar?!?!?! varför porrfilmer öht? i en jävla närbutik? barn ska INTE behöva bli utsatta på det sättet. eller människor öht. det känns ändå som att det vore rätt gött att kunna gå och handla utan att få en snopp uppkörd i synen. FYFAN vad arg jag blir.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback