2008-09-02

Tisdag

Fasen vilken dålig fruga man e... inget inlägg trotts vädjan från maken... :(
Vad har du gift dej med egentligen baby?
Bättring!
Jag skriver nu istället... igår gick bara inte för jag var så jäkla trötter...

Måndagsutbildning var det igår igen... Det var trevligt och lärorikt.
Lärde mej mycket. På temat var hur man avslutar konsultationer på bästa sätt.
När jag kom hem var jag helt dödens och orkade inte så mycket...
Fick ett mail från Tradera där de meddelade att jag hade vunnit en auktion på helt nya skor! Yes.
Svarta, med klack och hel tå som det ska vara i dresscoden. :)
Jag har också beställt nya arbetskläder från
La Redoute. Svart kjol, kavaj och långärmad vit blus. :)

 


Skjortan beställde jag i storlek 40... Vill ha den lite större... Var det dumt kanske?
Kjolen och kavajen är annars min vanliga storlek 38.
Hoppas att det blir bra så att det inte ser jättekonstigt ut med större skjorta...

Idag började jag halv sju... Känner mej rätt så trött! Gäsp.
Inte ens kaffet hjälper...
Får trösta mej med att det bara är två arbetsdagar sedan för fredag har jag tagit semester.
Då är det SEMINARIUM! Jippiii... Gud så spännande...

Nu är nog min rast slut här på jobbet... Dags att gå tillbaka och äta lite mat...
Pasta och grillkorv var det tydligen... Nehepp... Då blir det inget att äta för min del... Fy f-n.
Korv e inte min grej...

Pin up bilder har jag inte på jobbdatorn heller så ni får vara utan... :)
Kram kram.
// K

Kommentarer
Postat av: cecilia Löfholm

Tack för att du lämnade en kommentar! Tack vare den har jag nu hittat till din blogg!

Kram cissi


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback