2008-09-24

Onsdag

Idag var jag äckligt trött igen... Verkar vara ett återkommande tema...
Det är väldigt skumt det där. När vi har barnen är jag helt galet trött. För då vet man att man inte bara kan gå och lägga sej när man kommer hem. Men den veckan då vi INTE har barnen så tänker jag ofta att jag ska gå och lägga mej efter jobbet men gör jag det? Nej...

Fick ett sms i förmiddags om att mina nya arbetskläder som jag ska ha på mej när jag arbetar har kommit. Beställde från laredoute.se
*glad*
Mitt paket med varor från företaget var dock inte färdig. Den kommer imorgon eller på fredag sa dom. Dom hade 313 paket att packa innan mitt! Dom får packa på ordentligt för att hinna med mitt tills imorgon... :D
Efter jobbet hämtade jag paketet och provade kläderna. Å va fin jag blev... :)
Se själva...





Äntligen.
Som min döda farfar sa till mej på seansen jag var på (se inlägg om det
här) så trivdes jag inte riktigt i mina gamla konsult kläder.
Förra kjolen var galet stor. Skjortan höll sig inte inanför kjolen och linningen åkte fram och tillbaka... Fram blev bak och hamna på sidan ibland och ja... inte så snyggt. För lång var kjolen också...
Kavajen var varm som attan och skjortan var kortärmad. Jag har armarna fulla av tatueringar (som jag är galet stolt över) men det passar sej inte när man har hudvårdsklass att flasha med dom. När man håller en klass så är kunden i fokus- inte jag. Jag flashar gärna mina tatueringar privat.. :)
Dom nya kläderna sitter bra. :) Jag såg ut som jag var större än vad jag egentligen är i dom gamla. Det gör jag inte nu längre. *nöjd*

Nu är det dags för lite mat...
Kära maken håller på och pysslar med nått gott i köket...
Nu ringer det också!

Hej hej!

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Har du lust att jobba med direktförsäljning? Företaget heter Kyäni Googla järna och hör av dig MVH Fredrik

2009-04-03 @ 15:04:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback