2008-09-26

Fredag

Kan det bli bättre??

Lön... paket färdigpackad och hämtad.... FREDAG!!!
Och så ska vi till Liseberg...
Har fått fri entré biljetter och över trettio valfria åkbiljetter från kära kusin Sanna och sedan fick vi ytterligare 19 av Johanna! Dessutom... som Chris skriver i inlägget här fick vi åkbiljetter av hans bror med. :)
Nu ska det åkas...
Imorgon har jag hudvårdsklass i Borås och sedan har jag en på söndag.
Känns spännande. :)

Skriver mer senare...

Det var mycket trevligt på Liseberg. Inte så mycket folk vid åkattraktionerna men desto mer vid stora scenen där Håkan Hellström sjöng idag.
Jag vet... vi valde helt fel dag. Men jag visste ju inte att Håkan var där idag och vi hade ju redan lovat barnen att vi skulle dit så det gick ju inte att ändra sedan... Försök att lova att vi ska på Liseberg och sedan ta tillbaka det, då ska du få se hur populär du blir... :D

Som Chris berättade så blev han väldigt åksjuk... :S Vi började hela lisebergsturen med att åka Jukebox.
Det var jättekul! Tyckte alla andra... förutom Chris. Han höll på att spy och sedan var han inte sej själv på hela kvällen... :(
Stackaren... Tyckte riktigt synd om honom...




Han försökte dock ha roligt endå...





Sen tyckte barnen att vi skulle åka den här... Heter den Ufo?
Jag tyckte det var en mindre bra idé eftersom Sara skrek som en stucken gris förra gången vi var på Liseberg och hon hade åkt Lisebergs banan.
Men den här SKULLE vi åka...
Jahaa.. Jag gick väl med men var väldigt tveksam och frågade Sara 20 gånger om hon verkligen var säker på det här och förklarade hur den skulle resa sej och snurra väldigt fort... fortare än Lisebergsbanan. Men hon sa att hon ville det här.
Jahapp... Vi satte oss i den och upp i luften for den... fortare och fortare...
Vad händer?
Jo, hon skriker som en stucken gris så klart... :S

Sen började det bli sent. 
Barnen var väldigt trötta men de ville ju aldrig därifrån... Dom fick åka Kaffekopparna och Nyckelpigan och sen skulle vi ju ha med oss en sån bautaklubba oxå... Och kiosken tar inte kort... :(
Lämnar make och barn på en bänk och fick ranta tillbaka hela vägen genom ett hav av människor som stod och glodde på Håkan till närmaste bankomat.



Då är sedlarna slut i den bankomaten! *sur*
Frågar nästa kiosk om inte dom tar kort, men nej det gjorde inte dom heller men pekar på bankomat nummer två.
Jag rantar dit och det är en kö som skulle tagit minnst en kvart att stå i...
Det blev ingen klubba helt enkelt... Och gissa hur glada mina kära barn blev... :S
Dom skrek hela vägen till bilen och nästan hela vägen hem...

Sara var verkligen helt slut...
Lite mastodontigt att avsluta en hel vecka med att springa runt på Liseberg men som sagt...
Imorgon har jag hudvårdsklass och även på söndag.



Sen fick jag släpa upp ungen till sin säng...
Sofia var lessen men gjorde endå som hon skulle under lite mindre protester än sin lilla syster.
När dom var i säng så flydde jag fältet.
Levererade produkter hos Marita och tog en kopp kaffe.
När jag kom hem igen så sov dom små liven så sött och jag började arbeta med mitt Mary kay igen...
Hehe... jag vet. Jag e knäpp.
Men jag tycker att det är så kul! Jag vill läsa allt... och göra allt... Komma vidare. Nu, eller hellst igår. ;)
Klockan är nu 00.05
Nu ska jag kasta in handduken.
Nighters... som min gubbe brukar säga i sin blogg...

Puss. // K




Kommentarer
Postat av: Chris

Jaaaa, och jag blev åksjuk och mådde pina. Glöm inte att vi fick biljetter av min kära bror också. Tack så mycket Micke :) Katti kommer säkert att publicera någon bild när jag mår illa, men jag får väl stå för det. Snurrprylar e inte min grej.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback