2008-09-27

Lördag

Fantastiskt... :)
Nu har jag hållt ytterligare en hudvårdsklass och det gick lika bra igen som förra gången... Jippii!

Imorgon ska jag ha en klass igen.
På den här klassen blir det nog en utmaning... En ville inte lämna ut namn och telefonnummer så att jag kunde göra en föranalys... och den andra jag ringde var också väldigt skygg och ville inte riktigt prata med mej. Hon blev nervös och ville inte riktigt svara på mina frågor...
Hon som är värdinna var dock positiv och även hennes fjärde gäst så kanske vill dom ha någonting som gör dem vackra.
Som sagt så är jag i början av min lilla karriär här så jag ska egentligen inte räkna med att göra några större vinster utan se dom här första gångerna mer som utbildning men eftersom det har gått så bra så börjar man tänka annorlunda...
Jag är så glad!
Det är så kul.


Nu ska the secretary gå och göra lite bokföring... ;)
Gonatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback