2008-09-28

Söndag

Shit.. det var en tuff hudvårdsklass...
Ibland är det lite tuffa frågor.

Jag fick en god förtjänst för kvällen endå och sedan bjöd Inger på kaffe och fika.
Hon var verkligen jättego. Väldigt gästvänlig och jag kände mej så välkommen.

Nu är jag rätt trött..
När jag gick så tackade jag för att jag fick komma och sa att dom fick höra av sej om det var någonting de undrade över.

Jaja... nu lämnar vi det därhän.
Det var en prövning så att säga men det här tar jag med mej i min läroryggsäck.

Min kära make är trött som en gris.
Han ligger på sängen och rävsover. PÅ överkastet. Han har inte ens orkat klä av sej.
Kanske ska man ta och gå och pussa på honom lite. :)
Eller rent av gå och borsta tänderna och sedan gå och lägga sej...

Nattis på er allihop.
*Slängkyss*


Kommentarer
Postat av: Anonym

vilken knäppgökmorsa!

Postat av: heidi

what's happening? uppdatera!! jag skulle ringa om jag hade en telefon (den gamla oranga bara dog helt plötsligt), men nu får man nöja sej med internet..

2008-10-02 @ 14:48:06
URL: http://bedroomdancing.blogg.se/
Postat av: Chris

Håller med syster din. Skriv och informera oss i din omgivning om vad du känner och gör. Love always,



Chris

2008-10-02 @ 17:49:41
URL: http://onemountainsplace.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback