Föranalyser och trötthet...

Åkte och levererade varor till kunder och sedan åkte jag till Balettakademin och bytte ut en vara som det var fel på... :(  Åkte med det till företagets kontor direkt. Men innan jag hittade dit så irrade jag runt i hela Mölndal.
Jag vet... Jag e fan hopplös... Jag KAN inte orientera mej i trafiken. Kass e jag på att köra också... speciellt inne i Gbg när det är fyra filer och rusningstrafik. Hata!
Blir superstressad och gör dumma val och känner halvpanik hela tiden. Usch.

Men sen  var det bara att åka hem igen och det var köer av dess like...

Min kära make kom hem vid halv sex med pizza och vi firade frigolitbröllop. :)
Grattis till oss... Idag har vi varit gifta i EN MÅNAD!
Jeej.



Ringde runt till alla som ska vara med på hudvårdsklassen imorgon hos Annika och gjorde föranalys.
Alla svarade förutom en... Ska testa en sista gång snart att ringa till henne.

Sen satt jag och pillade med naglarna hela kvällen... Dax att antingen fixa nya eller ta bort dom helt...
Men ska iallafall inte ta bort dom riktigt än isåfall... Vill ju vara fin på seminariet. :)

Kanske ska jag ta och tvätta håret...
Om jag orkar... Är supertrött...

Gonatt till er alla!

// Katti

Telefonjour idag....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback