Sex frågor....

1. Vilken mat äter du gärna och ofta?
Kyckling, kyckling och kyckling

2. När du är på kalas är du då den som sitter eller hjälper till?
Både ock... beror på vem man är hos också kanske...

3. Var sitter du helst och bloggar?
Vid min egna dator, hemma, i sovrummet.

4. Köper du triss ofta?
Har hänt en eller två gånge ri mitt liv. Har däremot fått trisslotter flera gånger och vunnit högst 25 spänn.
Pengarna kommer inte till dej genom en lott. Gå och skaffa dej det själv istället! ;)

5. Vilken kanal tittar du helst på?
Ingen... bara skit på alla kanaler. Hinner inte glo så mycket på tv heller längre. Det jag vill se laddar jag ner...

6. Vilken stad eller vilket land har varit ditt bästa sommarminne?
Finland-Oulu (Uleåborg), när jag var liten. Barndomsminnen. Finskt godis. Glassarna på sommaren. Cykelturer till kioskerna för att köpa gott för några mark (inga euros då inte...) Cykelturerna till stranden. Havet. Rökt fisk som morbror Jorma fixade i sin egengjorda röktunna. Att sova i tält på Jorma och Leilas tomt. Cykla från "Kello" till "Pateniemi".
Fantastiskt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback