Test...

Ditt namn?
Katti
Födelseår?
1974
Hur lång är du? 
1,63
Spelar du något instrument?
nej
Dina första tankar när du vaknar?
Vill sooooovaa meeer!
Är du hungrig?
nej, jag åt nyss
Vart befinner du dig just nu?
hemma i mitt sovrum
Husdjur?
nej, allergisk mot allt...
Vem är snyggast?
min syster svarade "jag" så då är det väl "jag" då... ;)
Vem vet mest om dig?
funderade länge... men jag vet inte. Olika personer vet mest om olika sidor hos mej.
Vad vill du ha just nu?
pengar... och mycket oxå.
Ditt mål i livet?
Bli Sales Director
Rädd för?
att ruttna på ett skitjobb och vara bitter resten av sitt liv...
Har du någon vän du känt i 10 år?
Marita, Cissi.
Har du körkort?
ja
Vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig?
oj... ingen aning. Jag vet att min kusin skulle heta Kati men min mamma hann före, så hon blev Katja. Hon kan få det namnet för jag heter ju Katti nu.... ;)
Pepsi eller Coca cola?
Cola
Sjunger du?
ja tyvärr tycker många... på jobbet kan jag få operaryck. Det tycker dom flesta är en mycket obehaglig upplevelse
Vad har du för skostorlek?
38
Vill du gifta dig?
nej inte en gång till... det hade väl varit för väl?
Kommer du överens med dina föräldrar?
Syster skrev: överens och överens. de är som de är och jag är som jag är. och vi älskaj vajann ändå! Det lät väl bra?
Din hårfärg och frisyr?
frisyren är blä just nu... färgen är mörk.
Skorna du hade på dig idag?
svarta pumps



Grönan eller Liseberg?
 liseberg!
Vad sover du i?
ingenting.
För ungefär hur mycket köper du kläder för i månaden?
500-1000, det beror på vad jag har råd med.
Har du rosa kamouflage-kläder?
nej
Tatueringar du har?
10
Piercingar du har?
näsa, navel, underläpp
Har du glasögon?
nej
Hur ser din plånbok ut?
svart, snart har jag en som det står Mary Kay på
Din perfekta pizza?
Canibale, små köttbullar på. Skitgott... Kaninballe som vi brukar kalla den...
Randigt, rutigt eller blommigt?
alltihop! jag kan inte välja, rutigt är visst snyggt Heidi!
Favoritmat och dryck?
kaninballe... kyckling också såklart!
Favoritdjur?
fågel
Favoritparfym?
ingen för tillfället... tänkte ge mej på Mary Kays dofter snart...
När ska du festa nästa gång?
när tillfälle ges.
Vad köpte du senast?
oj... mary kay produkter... nä... mjölk förresten... :S
Hur mycket pengar har du?
just nu för lite för att lägga min order...
Hur svarar du i mobilen?
det beror på vem som ringer, men oftast "ja, det är Katti"
Vem ringde du senast?
Chris tror jag...
Senast kramat?
Sara och Fia
Senast pussat?
Sara och Fia
Senast hånglat med?
Chris
Senast haft sex med?
gissa en gång...
Sov du ensam inatt?
nej
Vem sov du senast med?
gissa en gång till...

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag ser såååå fram emot att vi går upp på scenen på Skandinavium ihop nästa år som nya Sales Directors under detta året!!! Vad snygga vi blir i dräkten... =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback