Trötter...

Hej... Shit pomfritt... Har suttit och råpluggat om hur man lyckas som konsult i flera timmar... även fast jag redan var trött för fem timmar sedan... och så ska jag upp tidigt... Har inte ens packat mina väskor inför imorgon... Jag kan i o f sig göra det innan bussen går.. Det finns en liten håltimma där...




Pluggade igenom hela Business Basics boken igen...
Sen gick jag in på min SD Anns egna unit Nordic Stars sida och gick igenom varenda dokument som var skrivet på den sidan. Laddade hem dom och la i olika mappar på datorn... Måste ha tagit minst tre timmar.
Måndagsmötena är för korta... Dom är bra men jag vill lära mej mer. Nu. Hellst allt på en gång. Väldigt mycket snabbare än jag själv klarar av att ta in information...
Känns hela tiden som att jag vill ha mer information... mer att lära mej, mer tips, mer ideér.
Men det är väl jag i ett nötskal? Ärvt av fader vår... ja pappa alltså.
Jag ger mej in med hull och hår. Det jag gör det GÖR jag och lagom existerar inte i min värld...
Allt eller inget.
Men det är ju så galet kuuuul! Fan va roligt det är. I love!
Nu blir det inget... ja, inget mer skrivet i detta inlägg då... för jag måste sova.
Klockan e tolv som vanligt... :S


Plugghäst...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback