2009-04-11

Lördag...

...morgon.
Snart ska vi åka iväg till Dalsland till faster Merjas stuga.
Ska bli himka kul.
Måste packa väskan bara och äta lite frukost.
Hela tjocka släkten... eller ja, halva iallafall, dom som brukar komma är där. Så det blir fullt hus.

Fick en komentar från en tjej som heter Natalie i min blogg. Jättekul.
Jag blir så glad när jag får komentarer!
Komentera mera! :)

Min gubbe e slö och ligger i sängen. Hmm... han var ju vaken nyss.
Å jag vill ha kaffe.
Ska nog gå och koka mej en kopp och sedan packa.

Längtar till nästa vecka... Då händer det grejer.
Massa klasser och utbildning och kurser och konferanser. Jätteroligt!
på tisdag är det dam och herrklass. Chris ska med och göra ansiktsbehandling och då får man även raka sej.

Ojdå. Nu har min stora flicka packat färdigt säger hon här...
Shit, jag ligger i lä.
Får ta och skynda mej.
Ha en trevlig helg.

Kram K


Easter bunny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback