2009-04-13

Måndag

Det var mycket trevligt i Dalsland, men jag är stressad över  min DIQ så jag kände hela tiden att jag bara ville hem och boka klasser. Så det har jag gjort idag.
Suttit och ringt till rekomendationer i flera timmar och bokat in massa klasser. :)

Den här veckan är hysterisk och kommer att vara så framöver. Jag har fullbokat i min kalender, minst 5 klasser varje vecka, gärna 6 eller 7.

Jag ska göra min DIQ jättesnabbt så är det över sedan.

Men mina barn och min man hade en fantastisk helg.
Alla tre verkar supernöjda och utvilade.
Här nedan ser ni bilder från våran helg:


















Kommentarer
Postat av: heidi

blir så glad av att se bilder på sara och sofia, saknar dom så mycket! de har blivit större! sen i julas bara.



grattis till DIQ-grejamojen, fattar inte riktigt vad det går ut på men ändå! :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback