2009-04-14

Tisdag

Unitmöte.
Mycket trevligt.
Först var det jobba hela dagen och så slutade jag jättesent.
Hem en snabb sväng och hämta lite grejer.
Chris var med på herrklassen så i vårat team hade vi sammanlagt tre gäster. :) Jättekul.
Fick min DIQ pin också. Jätteroligt. :)









Ja nu e det en himla massa bling bling.
Jag är megastolt!


Sofia vann lottningen. :)


Yvonne också! :)

Chris tyckte att det var superkul att vara med och han tycker mer och mer om företaget.
Det känns roligt.
Han är ett fantastiskt stöd!
I love you husband.

Efter klassen åkte jag och Chris och Sofia hem till mej eftersom hon missade sitt tåg.
Vid tjugo i elva körde jag henne till stan till nästa tåg men hon missade den också!!!
Jag fick snällt åka tillbaka och hämta henne... hade bara åkt en bit och var fortfarande i stan.
Så då fick vi en nattgäst. :)
Vi satt till två på natten och skrattade och tjötade... och på morgonen var vi gaaaanska trötta sedan!


Kommentarer
Postat av: natalie

åhh underbart fina lokaler!!

Grattis till Diq pinn, riktigt bling bling!!!

kram natalie

2009-04-16 @ 09:14:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback