2009-04-18

Lördag

Igår hade vi spa, bara jag och mina konsulter.
Det var jättetrevligt, jag var halvsjuk bara...
Vi åt massa gott och drack vin. Efteråt bastade alla förutom jag. Kände att det inte var så bra när man inte är kry.
Dom fick också göra fotbad.
Glömde kameran. :(
Hur dåligt var inte det då?
Men som sagt. Jag e inte riktigt frisk.

När kvällen började lida mot sitt slut kände jag att jag började få feber.
När jag la mej i sängen innan jag skulle sova skulle jag ta tempen men jag somnade så jag vet inte var termometern tog vägen. :D Vet inte heller om jag hade nån feber.
Idag känner jag mej trött.
Hostan riktigt river när man hostar. Gör skitont. Men försök att låta bli att hosta när du behöver... Inte så lätt.

Idag skulle jag haft två klasser, men dom blev ombokade.
Det finns nog en liten gud nånstans endå. Allt sker med mening.
Hur rolig hudvårdskonsult hade jag varit idag...? *snövel, host, host*

Nä nu ska jag nog ta och sova lite...
Ha det fantastiskt!


Jag hostar ut lungorna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback