2009-04-19

Söndag

Nu har jag hittat termometern!
Den var i min dotter Saras rum. På morgonen gick jag in där och la mej för det var massa ljud som jag ville komma bort från.
Då har jag haft den i armhålan hela natten och så har den hängt med mej in i hennes rum. :D
Det var ju roligt...

Idag har jag bara bokat och bokat och bokat klasser.
Hela dagen!

Sedan kom barnen hem och Sara kräktes. :S
Hon verkade pigg och glad annars... så det hela kändes märkligt. Men nu när hon skulle gå och lägga sej var hon så himla gnällig... Ååå va jobbigt. Hon bara gnällde och ylade. Soooov lixom kände man bara då.
Nu har det blivit tyst. Skönt.

Hoppas att jag inte blir magsjuk också... Det räckte med min förkylning och feber.
Jag vill va med på utbildningen imorron.

Hmm... vad ska man hitta på nu då?
Jag får nog titta på nått roligt på webTV. :)
Gonatt på er!

Kram Katti


Telephoneday...




Kommentarer
Postat av: Anna

Du är SÅ duktig! imponerad

Skönt att termometern dök upp! ;)

2009-04-19 @ 23:20:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback