Då var det kväll igen...

... och nu är vi en medlem till i vårat team!
Team Tinkerbell


bild google

Välkommen Anna-Carin.
Å vad roligt. :)
En av mina konsulter är ute nu och har klass. En annan konsult ska ha en klass på söndag.
La in en jätteorder också precis så vi kommer att klara inköpet för den här månaden. :)
Spännande, spännande... :)

Det är helt tyst. Barnen är ute och leker.
Sara har sin kompis Angelica här och Sofia har lekt med sin kompis ute hela eftermiddagen.
Det har ju varit helt fantastiskt väder. Men nu börjar det bli lite kyligt...
Imorgon blev min klass avbokad så då blir det fredagsmys för hela slanten. :)
Vad ska vi hitta på? Kanske hyra en film och mysa i soffan?
Jahapp... nu kommer minstingen hem. Hon vill gå till kiosken och köpa godis. :D På en torsdag...? Skulle inte tro det... :)

Snart börjar "Hjälp jag är med i en japansk TV show".
Det är jättekul att titta på det! Trodde att det skulle va helkass men det var faktiskt jätteroligt.
Det ska vi se... :)
Ha det finemang.
Kram kram... eller tata som min gubbe brukar skriva i sin blogg.
Så: tata tata tata tata tata tata tata



Kommentarer
Postat av: Frida

Tack kära vän för igår! Både gott & mysigt. Hälsa barn och make :-)

Pussåkram!

2009-04-25 @ 12:07:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback