Senare...


Klassen gick bra och jag bokade två nya klasser.
Känner mej bättre och gladare. :) Mår alltid bättre efter att man haft en klass.
Känns bra att träffa positiva glada tjejer som har en trevlig stund.

Efter klassen var jag och hälsade på konsultväninnan Hanna. Hon har världens gulligaste familj.
Två skitsöta små flickor.
Även om ja var lite koma och off så kändes det trevligt att träffa henne. Hon är supergullig.

Nu ska jag iallafall krypa ner i sängen bredvid min gubbe lubbe...

Nu e det sängen som gäller.
Gonatt!


Kommentarer
Postat av: Maria

hoppas du kommer på en bra lösning, så hemskt när folk i maktposition utnyttjar den. Om jag var du skulle jag sjukskriva mig.. mobbing är ju psykiskt utmattande bland annat så det bode ju räknas ju som sjukdom..



tänk bara på att du är bra och jag tror du har många som vet att du är bra :)



kram maria


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback