2009-08-04

Tisdag

Vaknade rätt tidigt men sen somnade jag om. Drömde massa tråkiga drömmar om obehagliga psykopater som inte ska nämnas vid namn här.

När jag sedan vaknat en andra gång så satt jag och spelade lite tills det var dags att gå ner och hämta posten.
Idag var det väldigt rolig post. :)


Två fina paket.
Till mej. :)





I första paket låg mina patroner till skrivaren som jag beställt.
*glad*



Sen var det dags för paket nummer två.





Min kalender! Har väntat på den. Den gamla är helt slut nu...
Personligalmanacka.se





Happy happy....

Dax att boka klasser.
Ha en fin dag.

Kram Katti

Kommentarer
Postat av: Emma

Har också en personlig kalender :) dom ä ju såå roliga att ha.. !!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback