2009-08-10

Måndag

Då var det måndag... Jag vaknade av att det ringde på dörren och då var det gubben som skulle kolla på fläkten som stod där. Bajs... det hade jag ju glömt.
Tur jag har städat i flera veckor då... :D

Igår var det Madonna då...







Först tog vi en cider på en pub.

 



Sedan köpte vi t- shirtar. :)







Ja då det var bra, jag e så jävla tråkig bara... tråkig gammal kärring som ville sitta.

Jag har blivit gammal... fick ont i ryggen.

Men det e lixom inte min grej det där med konserter.. har aldrig lockat mej. Jag vet inte. Jag e väl trist bara.
Det var roligt att ha sett henne endå. Jag är glad att jag gick dit. :)
Det ösregnade en stund men sen blev det fint. Synd at tjag fick så ont i ryggen.

Men när det e jättemycket folk så blir jag bara.. Ååå,  va jobbigt och när det e skitigt och alla slänger saker och burkar över allt och knör och e brötiga o skriker. Jag vet inte... nästa gång när det blir konsert så blir det sittplats för mej.





Mellan förbandet som var en DJ och innan Madonna kom ut på scen var det en paus på en timme! Det var lite knasigt tycker jag.
När DJ:n hade fått igång publiken så liksom det bara dog och var helt tyst i en timme... Lite dumt.



Konserten har ju fått mycket ris. Jag tyckte det var bra.
Det var mer jag som inte var bra. :D Hahah





Jävla vilken krut-tant hon e! Helt galet. Värsta gympingpasset med hoppa hopprep och dans och skutt i två timmar. Gör om det om du kan när du e 50 bast och sjung hela tiden också! :D







Man kan ju inte annat än bli imponerad.
Man önskar ju att man har dom armarna och benen som hon när man e lika gammel som hon sen också... Ja, man skulle ju önska man hade det typ nu...


bild från GP


bild expressen


Kommentarer
Postat av: Britt

Kolla dom armarna!

2009-08-10 @ 12:51:46
Postat av: Anonym

Tack för igår! Det var en upplevelse att få se vår barndomsidol live!



Kram: Marita

2009-08-10 @ 23:45:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback