2009-08-13

Torsdag

Väckarklockan ringde klockan halv sju på morgonen.
Då var man trött.
Upp med barn och hej och hå och så körde vi ner dom till deras pappa.
Vädret började inte alls bra. Det ösregnade hela vägen till Mölnlycke station där jag skulle träffa övriga i gänget.
Åtta hämtade Antia oss och det bar iväg mot Gränna.

Gränna var en mycket vacker stad.
Vi började med att gå omkring en stund i staden och handla lite polkargris. :)





Över allt i dom små butikerna kom dom fram med små skålar som de bjöd ur. Man fick smaka och smaska hur mycket man ville. I dom flesta små butikerna hade dom glasväggar in till bageriet så man kunde se när de bakade polkargris och de till o med klippte en bit varm polkargris så att man fick smaka på det innan det stelnat.







Sedan tog vi båten över till Visingsö.





Där satt vi på en gräsmatta och blev bjudna på baguetter och kaffe och dricka, godis och kakor innan utbildningen började. Mycket trevligt.
Sedan fick vi utbildning av 6 olika Sales Directors som var med.
Det var väldigt roligt att få lyssna på Malin och Nina som nya directors men framför allt Suzanne som debuterade i maj.
Hon var superbra. Henne har jag inte haft möjlighet att lyssna på innan nämligen. :)

Vi hade väldigt tur med vädret.
På eftermiddagen började det dock bli väldigt kallt och precis innan båten gick började det regna lite smått.
På vägen hem var vi alla väldigt trötta...
Men det var en fantastisk och lyckad dag.



Chris och barnen hämtade mej på stationen i Mölnlycke och sen var det matlagning osv...
Chris gick ut och satte på en dekal på bilen! Jeeej.
Äntligen. :) *glad*
Vi gjorde ju ett försök en gång innan men det funkade inte... det var något fel på den dekalen så jag fick beställa en ny.
Nu e den på dock. :)



Sen tjatade jag med min fantastiska Sales Director Ann i en hel timme.
Det var väldigt bra och behövligt.
Imorgon har jag klass i Varberg och innan det ska jag ringa till kunder.
På lördagen fick jag en avbokning så då blev det fritt hela dagen men jag måste ut och leta efter skor till min balklänning.
Hanna min power partner nummer två ska komma ner så ska vi gå på stan och kika på klänning till henne också. :)
Jättekul.

Senare på lördagkvällen vill en väninna att jag ska gå med henne ut på stan och ta en cider. Sen e det Europe som hon vill kika på och det kanske är roligt men kanske inte riktigt nån jättefavorit för mej...
Söndagen är kick off med Qvist area och sedan gästevent efter det.
Har inte fått med mej någon gäst dit än dock men vi får väl se...

Nu e det dock dax för att sova.
Gonatt på er allihop.

Kram Katti


Vi klarade oss utan regn nästan hela dagen...

Kommentarer
Postat av: Britt

Hej!

Vad heter föresten din Sd? Visst är du adopterad i en annan grupp?



Kram Br

2009-08-14 @ 01:40:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback