2009-08-16

Söndag

Idag var det specialutbildning på Scandic hotell i Mölndal.
Fantastisk dag med massor av insperation och utbildning.
Å vad bra det var!





Av team Tinkerbell var det jag , Yvonne, Stina och Anna som var med







Scandic hotell var väldigt fint. :)





Vi fick utbildning av fantastiska NSD L



Efter utbildningen var det ilfart hem och packa väskor för sedan hade jag en hudvårdsklass i Tvååker.
Det gick jättebra. Jättetrevliga damer och jag sålde en roll up bag... :)

Nu ska jag kolla igenom mina kunder...
Det bubblar av all utbildning vi fick. Å, måste fixa, jobba....
Ha det finemang!

Kram K



Full fart....


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! Jag har en liten fråga.

Du behöver inte svara! Men som jag kan förstå så har du det här med Mary kay vilket jag förstår att du brinner för.Och är duktig med.Men du har väl ett annat jobb också eller har jag bara fattat fel? Mvh sofia

2009-08-18 @ 19:56:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback