2009-08-18

Tisdag

Nu tar jag en liten kaffepaus.
Har jobbat som en tok hela dagen med kundkontakter och uppföljningar och bokningar.
Samtidigt får jag ordning på mitt kundkartotek som det inte har varit någon ordning på alls på den sista tiden.
ytterligare ett tecken på att man börjar må bättre...
Man orkar börja ta tag i saker och organisera upp det.

Jag skulle behöva ett enormt stort skrivbord bara att lägga ut alla kundkorten på!
Istället har jag lagt dom i olika högar på köksgolvet. :)



Fint va?

Idag har jag också beställt resan till pappa i Helsinki.
Vi åker den 16 sept. och är tillbaka den 20:e

Nu ska jag jobba vidare.
Ha det finemang.

Kram Katti


Ring ring...

Kommentarer
Postat av: Therese

duktig du är:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback