2009-08-20 igen.

Varje gång jag säger att jag inte kommer att ha tid att blogga så verkar jag få massa tid över och har plötsligt tid att göra det endå.
Kanske blir jag mer effektiv för att jag blir inställd på att jag inte har tid till nått annat och gör mitt jobb i racerfart. :)
Det har jag gjort idag.
Jag har bokat 7 nya klasser.
Känns bra. Nu är jag fullbokad med 8 klasser i veckan enda till 15 sept. Seminarie veckan har jag inte lika många klasser för då går ju tre dagar åt till det.

Sedan åker vi till Helsinki den 16:e sept. Då ska jag vila lite och se Finlands huvudstad.
Vi kommer hem den 20:e och veckan efter där har jag redan 5 klasser inbokade.
Nu kan jag inte boka fler för det känns lite knepigt att ringa till folk och fråga om de vill ha en hudvårdsklass om 2 månader... Haha.

Om någon är intresserad av en klass eller make up får ni hojta till i tid. :)
Lördag förmiddag nu den 22:a är fortfarande fri... hihi.

Vad ska man sysselsätta sig med nu då när man inte kan boka fler klasser?
Min klass idag blev omflyttad till söndagen...
Så idag är jag helt ledig från klass... Blir helt rastlös...
Jaja... Imorron har jag att göra.

Ha det finemang... igen.

Kram Katti



Restless...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback