2009-08-22

Lördag

Sista dagen helt fri innan värsta ruschen!
Har inte gjort så mycket alls... Orolig i kroppen. Rastlös.
Vill att det ska hända nått nu!
DIQ is nerv-wracking.

Chris e ute med en kompis...
Jag känner mej irriterad och trött.
Min stora dotter är trottsig som bara den. Hon vill inte göra som jag säger... konstigt va? :) Barn brukar väl alltid lyda sina föräldrar direkt? Jasså inte... jag som trodde...

Idag har jag varit på promenad i skogen med min väninna Karin som var här och gjorde en make up igår.



Jag tog på mej helt fel dojjor och nu har jag ont i fötterna... :(
Vi gick runt Prästtjärn. Där är det verkligen vackert...







Nu ska jag ta mej en kopp kaffe och spela nått IQ befriat pang pang spel...
Ha en fantastisk lördag kväll.

Kram Katti



Med IQ befriat spel menar jag dock inte krocket... utan nått datorspel där jag kan mörda massa ailiens och rädda hela världen. :)

Kommentarer
Postat av: Therese

Gud vad duktig du är :)

En riktig förebild för oss andra!

Vad var det som gjorde att du vågade säga upp dig? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback