2009-08-30

Söndag

Nu är det söndag och jag är helt slut...
Shit vilken helg!
Det har varit intensivit från morgon till kväll men vi har fått massa bra utbildning och varit med om så roliga saker. Awardsnight var jätteroligt. Då fick jag min diamantring i balklänning och fick gå över scenen, Vip lunch var också trevligt - väldigt god mat, där fick man vara med eftersom man hade haft ett stjärnår, alltså stjärnkonsult varje kvartal. DIQ frukost var bra och att få träffa alla underbara Unit medlemmar och våran fantastiska Sales Director var bäst.
Här nedan följer bara massa bilder...
Finner inga bra ord.
Mitt jobb är helt fantastiskt! Det ordet räcker inte ens halvvägs utan låter helt platt och tomt...
Det är bara så fantastiskt bra.






Jag hämtar ett vackert pärlhalsband för bra prestation


Här hämtar jag ringen...


... från grundaren


Happy!


Snygga tjejer från våran fina unit Nordic stars i balklänning


Ringen. E den inte fantastiskt vacker??


Mitt namn...


... på Wall of fame! Jag gjorde ett smaraggd år... Näst högsta man kan göra.


Min fina klänning utan cap




Scandinavium was pink again.


Anna provar den nya röda jackan.
Ny design.


Yvonne provar röda jackan


Kommentarer
Postat av: Cecilia

Vad spännande och rolig helg du har haft!

Grattis till framgången, du förtjänar detta.

Du är fantastiskt vacker på bilderna dessutom.¨

Kram

2009-08-30 @ 18:10:50
Postat av: Maria

oj va roligt för dig! Stort grattis! :D

Underbart snygg klänning du hade! Grym!!!!



kraaam Maria


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback