2009-12-03

Torsdag

Idag har varit en riktig slapp och slö dag...
Skulle haft en klass men den blev avbokad.
Min ynkliga man har varit hemma idag. Han har jätteont i sin tand och i morgon bitti ska han till tandläkaren för att åtgärda det...
I morgon ska jag till Varberg och få utbildning.
Specialutbildning för dom som är stjärkonsult minst nivå diamant. Det ska bli jätteroligt.

En kollega var här och passade på att massera mej. Hon är massör och hade varit på ett företag och masserat innan. Perfect. Hon tog bara in sitt massagebord och så fick jag välbehövlig massage.
Nice.
Nu har jag dock ännu mer ont... man får ju det precis när man har fått massage. Får gå flera ggr.

Efter den trevliga massagen så åkte jag och barnen ner och handlade två par skor var.
Nu står det 6 par nya fina skor här i hallen. Trevligt.
Jag köpte ett par sånna fula ugs eller vad don nu kallas. Jag fryser så om mina fötter och dom är helt pälsfyllda så jag kände att dom var superbra. :)
Sen köpte jag ett par skitsnygga högklackade party sandaler.





Å dom e så snygga!

När jag kom hem ser jag att jag hade tagit fel storlek! Tänkte att det kanske inte gör nått.. jag kanske kan ha 39 men det kunde jag INTE. :(
Fick åka ner och byta till 38or... och dom passade perfekt. :)

Träffade mina syskons mamma på Allum (köpcentrum i Partille) för att ge henne hennes extra emolient som hon hade beställt.
Hon var där och shoppade så jag joinade henne... Köpte en poncho.
Vill ju ha en cape egentligen men det finns inte att finna...

Idag ser jag hiskerlig ut, så bilden på mej med ponchon e inte den snyggaste men ni ska få se iallafall.. Har lixom ingen bättre... :D



I morgon får jag hämta mina ringar också... men jag är i Varberg så jag ska ge mitt visakort till min kära man och fråga om han har lust att hjälpa mej med den saken... :)
Ska bli trevligt att få tillbaka sin vigsel och förlovningsring men också ringen jag fått från vårat företag som nu ska passa perfekt så jag slipper ha en extraring framför...

Har suttit och gjort en CD skiva med lite powerlåtar till mina unitmöten.
Det var roligt.
Det krånglade som attan först, men till sist fick vi till det jag och min fina älskling. Han har haft mycket tålamod även om han har jätteont.
Thanx honey! I love you.

Lista på mina powerlåtar:

1. David Guetta feat. Kelly Rowland - When Love Takes Over
2.  Sarah Dawn Finer - Moving On
3. Phil Collins - On My Way
4. Madonna - Over And Over
5. Charlotte Perrelli - Hero
6.
Phil Collins, Tarzan - Two worlds
7. Phil Collins, Tarzan - Son of man
8. Pocahontas - Colours Of The Wind
9. Disney - A Whole New World

Här kommer lite texter ur vissa låtar:

Phil Collins - On My Way

Tell everybody I´m on my way
new friends and new places to see
with blue skies ahead yes I´m on my way
and theres no where else that I´d rather be

Tell everybody I`m on my way
and I`m loving every step I take
with the sun beating down yes I`m on my way
and I cant keep this smile off my face
cause theres nothing like seeing each other again
no matter what the distance between
and the stories that we tell will make you smile
oh it really lifts my heart



Madonna - Over And Over

Got past my first mistake
I'll only give as much as I can take
You're never gonna see me standin' still
I'm never gonna stop 'till I get my fill
It doesn't matter who you are
It's what you do that takes you far
And if at first you don't succeed
Here's some advice that you should heed:

I get up again, over and over
I get up again, over and over



Sarah Dawn Finer - Moving On

Dreaming, hoping, for another try
I’ve been looking, searching, deeper down inside
And if I loose my way, I’ll find another road
Cause I can make a change on my own

I’m moving on
And I’m gonna get stronger now
And nothing will break me down
I will not give in to doubt
Those days are gone
I can be who I wanna be
And start living my life for me
I believe it finally
I’m moving on



Så här känner jag just nu... :) Som jag grävt upp en skatt.


Kommentarer
Postat av: Betts

Det måste kännas som du börjar ett nytt liv!

Bara positiva saker som händer. Kul!!!!

2009-12-04 @ 21:00:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback