2009-12-07

Måndag

Idag var vi med för sista gången på utbildning hos våran inadopterade Sales Director och hennes unit.
Hon heter Anita men vill inte vara med på bild på Internet så ni får bara bilder på henne bakifrån och lite bilder på mej.
Jag fick min Sales Director pin och en liten present. Jag bjöd på rosa dricka i Champagneglas och hade köpt en rosa bukett till Anita.







Det känns lite tomt att inte träffa dom andra mer men det ska samtidigt bli roligt att få stå på egna ben.
National Lena Qvist var där och gästade Anitas unit för att hon har blivit en rosa volvokörande unit.
Hon har en utstrålning som inte finns i denna värld.
Vilken kvinna! :)



Lena

Tack min fina unit!

Ni gör det värt att fortsätta. Att kämpa och vilja gå vidare.
Utan er hade jag slutat för länge sedan. Jag gör det för eran skull.
Vi brukar säga att man måste ha ett starkt varför. Det betyder att när man jobbar för någonting och stöter på olika hinder och motstånd - som sjukdomar, skador, lessamheter, sorg, motgångar - så behöver man ha ett "VARFÖR" så att man blir påmind och peppad till att gå vidare TROTS att det känns motigt.

Vissa arbetar för att få pengar. Andra för att det är en kul grej, gemenskap och vänskap. Några gör det för att få ringar och en rosa volvo, uppmärksamhet och resor till hela världen. Andra vill utvecklas som människa eller för att byta karriär, ha en egen buisiness.
Jag kan säga att ALLT det där ovan är mina VARFÖR.

Men mitt starkaste varför är NI!
Det är helt underbart vilken respons och så mycket kärlek, värme och vänskap jag får av er.
Ni gör det så roligt och jag vill ge er ALLT!
Jag vill ge er det bästa: en ny karriär, ett nytt liv, det bästa unitmötet, massa självkänsla, massa pepping och roliga saker. Jag vill att ni plockar hem varenda ring och varsin bil och årliga resor och en hel hög med pengar.
Ni är underbara!

Massa LOVE // K


Kommentarer
Postat av: Therese

Ja, den blev verkligen supersnygg, mer lik USA´s hemsida nu också :)

pappa mår ok, pratade precis med honom i telen, han kunde röra båda benen och alla 10 tårna ;)

Postat av: Anonym

Hej!!

Det är så gôtt att se SD för ditt namn. Vilken fin hemsida, har jag också en sådan tro. Eller är det bara Ni SD?? Du är i alla supervärd en sådan.

Kram på Dig Ulrika

2009-12-09 @ 15:42:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback