2009-12-09

Onsdag

Var hos läkaren igår... igen. För jag fick tabletter så att det skulle ordna sej med missfallet.
Men det hade det inte gjort.
Så jag fick nya tabletter som är jättestarka och ska få livmodern att dra ihop sej och stöta ut. Hur länge har jag hållt på med det här?
Ont. Ja.
Fick starka smärtlindringstabletter. Känner mej sådär motiverad till att göra nåntigns över huvud taget.
Om inte det här hjälper då får det bli Östra och skrapning.
Lite personligt inlägg ja jag vet.
Så idag har jag inte haft för men så mycket. Mest bara varit hemma och glott på TV.

Igår gjorde jag kålsoppa.
Det är jättegott men det luktar som bara den i hela köket! :D
Usch och fy.
Men det e så gott så det får det vara värt. Har ätit två talrikar precis. Mumma.

Igår bokade jag också klasser. Det går jättebra även i december. Alla är olika. Några vill ha klass gärna på en gång, några vill ha facials, andra vill vänta.
Så alla konsulter... börja ringa. ;)
Nu ska jag nog sätta mej och registera kunder i min nya fina webshop.

ps. till Ulrika:
Du kan beställa en webshop på ditt intranät för 500:- för ett helt år!
Hur perfekt som hellst!! Gör det på en gång. :)

Ha det finemang.

Hej hej


I have work to do...
Typ kanske en 300-400 kundkort att registera... :S


Kommentarer
Postat av: Therese

Oj, du har det du gör :p Skrivkramp? ;)

Trist med magen, det ordnar sig säkert! kram från mig

Postat av: Therese

Jadu, jag brukar registrera dom direkt jag kommer hem från klasser och samtidigt plocka ihop ordrar osv. Men jag har ju inte alls lika många klasser som du har. Har dock totalt kört fast med bokningar, tar mig inte för att ringa. Ruggigt less på mig själv. Har antagligen tappat bort mitt varför på vägen. Har fått lite visualiseringsövningar jag ska testa nu. Uppföljningar, jadu det är samma sak där:p Stackars kunder.

2009-12-09 @ 20:57:21
URL: http://tezzybump.blogg.se/
Postat av: heidi

jag kommer ju snart och hjälper dig med kundkorten! :) helt allvarligt så ser jag fram emot det. är jag knäpp? hihi

2009-12-09 @ 22:00:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback