2009-12-10

Torsdag

Idag var jag och min konsult Emma och fixade naglar hos min nagelteknolog A-C.
Eftersom hon hjälpte mej under min DIQ så fick hon det av mej som gåva. :)
Hon fick jättefina naglar och hon verkade bli nöjd och glad.







På kvällen var vi bortbjudna till Chris vän Peter och hans fru Maria. Dom bjöd på jättegod mat och efterrätt.
Det var mycket roligt och Maria jobbar med samma som jag så det var roligt att prata med henne. Hon har börjat ganska nyss.

Mitt paket med produkter har äntligen kommit också. Undrade varför det tog sådan tid och upptäckte sedan att jag glömt att bocka i att jag vill hämta paketet på huvudkontoret. Det går mycket, mycket, MYCKET fortare då.
Så dumt.
Trodde att de skulle ha posten öppet längre än vad de hade också så jag missade att hämta ut paketet! Blah! :(

När vi kom hem från middagen hos Chris vän kollade jag mailen och hade fått en beställning på webshoppen.
Perfekt sätt att tjäna pengar på. Göra ingenting. :)
Men jag hade ju skickat ut ett julerbjudande i och för sig...
Måste ta tag i den där webshoppen och jobba mer med den. Göra uppföljningar ordentligt och skicka ut erbjudanden.
Kom hit NU Heidi och hjälp mej!

Nu e det dags att sova en liten stund...
Klockan e halv två!
Oj oj... var tog den här dagen vägen egentligen?

Gonatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback