2009-12-13

Söndag

Igår hände verkligen ingenting... idag hände massa.
Hur kommer det sig att allt klumpar ihop sej till en och samma dag jämt?
Somnade kl. fyra i morse. Jag var inte trött för fem öre. Har vänt på dygnet...
När klockan ringde vid halv elva förstod jag ingenting. Var helt borta. Ny ringsignal också eftersom det e en ny telefon så jag undrade bara vad det var som lät.
Men det var bara upp och hoppa..
Var hos min konsult Emma i tid iallafall även fast det verkade som att jag skulle komma för sent...
Emma hade fixat ett jättefint julöppethus! :)
Hon e duktig hon.



Jag var där och bidrog med make up och spaprodukter så att hennes gäster kunde känna och lukta på dom.
Vid fyra hämtade jag Chris hos hans bror för han var där på kalas. Hans brorsdotter fyllde år idag.
 Efter att jag hämtat honom åkte vi till Varberg för att kika på en lokal som jag ska hyra, iallafall den här gången, för unitmötet i morgon.
Det är en kvinna som sysslar med healing och sådant som har den här lokalen och det var väldigt mycket kristaller, fjädrar, drömfångare och böcker om healing osv.
Ingången in var väldigt fin iallafall:



När vi varit i Varberg blev det bara till att åka hela vägen hem igen... :)
Gjorde mat och sedan gjorde jag klart byrån.
Har målat den sammanlagt 4 ggr nu och sedan skruvade jag på beslagen och så slipade jag på den med sandpapper så att den ska se gammal ut...



... vilket den också är på riktigt men den nya färgen e ju inte det. :)



Nu borde jag vara trött men jag är inte det...
Konstigt.
Jag är en riktig kvällsmänniska. Jag blir pigg på kvällen. Helt otroligt.
Kan ha sovit hur lite som hellst men jag blir endå pigg på kvällen.
Jag kanske ska gå och fixa in alla lakan och sånt i det fina nya linneskåpet... :)

Ha det finemang. :)
Gonatt.



Jeeej... or not.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback