2009-12-17

Torsdag

Innan har jag varit pigg på kvällarna och på natten och sedan så klart trött på morgonen och sovit bort halva dagen. Nu är jag helt slut hela tiden. På kvällen också men även på morgonen.
Sov till tolv igen.
Igår sov jag också halva dagen och så hade vi unitmöte på kvällen. Efter det var jag helt slut.
Jag fick en jättefin julblomma av min fina unit!
Dom e fantastiska. :)





Idag ska jag ha en klass. :) Roligt. Det var ett tag sedan.
Har haft många avbokningar, men det e ju så innan jul.

Vid tio ringde trevlige försäljaren från Phone House och meddelade att min dator hade kommit.
Jeej.
Men eftersom jag var så trött åkte jag och hämtade den sedan efter ett när jag endå hämtade Sara från skolan.
Köpte en liten söt väska till den också för två hundra kronor så att jag inte ska göra sönder den det första jag gör... Är ju känd för att tappa saker i golvet... Mobilen iallafall...







Söt va. :)
Min dotter försökte ta ett kort på mej men den blev rätt skakig. Man får vara rätt stabil på handen för att det ska bli en bra bild med den nya mobilen.
Här får ni bilden endå så ni ser hur liten och gullig den är i jämförelse med mej.



Nu får jag ta och förbereda mej inför min klass och snart är det dags att hämta dotter nummer två från skolan.
Ha det finemang.
Kramiz.



Hang in there...


Kommentarer
Postat av: Therese

hej tjejen, hur är det med dig? fått sd dräkten än?=) kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback