2009-12-20

Söndag

Tiden rinner iväg...
4 dagar kvar till julafton.
Jag e slöast i hela världen... orkar inte ta mej för nånting över huvud taget.
Tur vi fick gäster i går så vi tvingades att påbörja våran städning. Min vän Marita och hennes familj var här. Dom tog med sig ett sidobord som vi inte längre använder. Gött o bli av med den. Fick inte upp den på vinden genom luckan så den bara stod.
Fick rensat ut massa kläder som Sara har växt ur oxå. Perfekt. Dom fick Maritas dotter med sej hem.
Vi gjorde värsta byteshandeln. Vi fick en skärm till Saras dator i veckan av dom. :)
"Ska vi byta grejer med varann..."

Imorron kommer pappa och syster och massa folk.

Jag har tagit bort mina naglar för att jag ska göra nya imorgon.
Två är kvar för dom är rätt nya och sitter som berget.
När man tar av akrylnaglar ska dom ligga i aceton i ett bra tag och lösa upp sej, men jag e lat och biter av dom... :S Det funkar när akrylet har blivit gammalt men inte när det e nytt.
Dom här två naglarna som är kvar har jag nyss gjort om för att jag knäckte sönder dom.
Inte lätt stt skriva...



Idag har jag inte gjort nått vettigt alls.
Bara slappat.
Har mina duntofflor och joggingbrallor och en tröja på mej som jag har gått omkring i hela dagen. Chris tycker att dom här brallorna e det fulaste som finns.
Dom har ingen passform och alldeles för stora. :D



Snygga inte sant? Kolla in häcken. :)
Vem bryr sej? Dom e jättesköna och trycker ingenstans.
Borde tvätta håret också...

Ovant att sitta vid den här söta lilla datorn...
Har inga pinups på denna så ni får klara er utan idag.
Tråkigt. Ellerhur.

Kram


Kommentarer
Postat av: Therese

Haha, snygga brallor, very classy :p

Postat av: Therese

dom skräddarsys i usa va?

vad har du på dig på klasserna nu?

jag har min röda kavaj, har fått ett rejält uppsving med försäljningen sen jag började ha den på klasserna.

vill gå ner typ 30kg så jag kan komma i mina gamla kjolar, så mkt snyggt som ligger och skräpar :(

2009-12-20 @ 22:47:34
URL: http://tezzybump.blogg.se/
Postat av: Therese

Ja, en riktigt bra utmaning faktiskt :)

Haha, jag brukar ursäkta mig över att kavajen är så ful:p haha det brukar få dom flesta att mjukna upp och börja skratta

2009-12-21 @ 11:10:13
URL: http://tezzybump.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback