2009-12-23

Onsdag

Oj oj...
Jag tillhör kategorin "vänta till sista dagen innan man köper julklappar".
Jättesmart. Not.
Har ont i armar och ben och fötter...
Rantat på Allum i två dagar och idag på stan.
Folk blir otrevliga när dom e stressade och när det blir för många människor på samma ställe.
Dom trängs och knuffas... tittar argt på en.
Göteborgare e annars kända för att vara trevliga och tillmötesgående. Det är dom INTE en dag innan julafton.
När jag skulle ut ur femmans parkeringshus var det en helt galen köbildning där inne.
Folk blev helt agressiva. Dom tutade skitlänge hur mycket som hellst och klev ur sina bilar och vifftade med sina armar. Stressade som galna hundar.
Hahah. Vad hjälper det lixom?
Kommer dom ut ur parkeringshuset snabbare? Svar nej.
Jag stod där inne och väntade i 45 minuter för att komma ut. Alla skulle hem samtidigt. Snigelfart...
När det tar helt stopp kan man ta fram mobilen och skicka julhälsningar till alla man känner istället. :)
Mycket bättre.

Å det e så roligt med jul!
Jag älskar att ge bort julklappar. Det är så roligt när alla blir glada. :)
Jag älskar när det ligger MASSA klappar under granen och när paketena är fina.
Det ska vara glitter och stora rosetter och fina silverpaket och massa olika färger! :)







Sara och Sofia har gjort egna gulliga rosa paket. :) Helt knövliga och buckliga.
Sött.

Ha en fantastisk jul!

Kram


Kommentarer
Postat av: M + familj

Hyvää joulua teille kaikille.



Kram: Marita + fam

2009-12-23 @ 23:53:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback